biuro@homedom.pl
+48 601 527 530
REGULAMIN ŚWIADCZENIA USŁUG DROGĄ ELEKTRONICZNĄ
Informacje podstawowe:
Niniejsza strona internetowa o adresie internetowym: homedom.pl - podstrona "Audyt nieruchomości" prowadzona jest przez właściciela tj. Alicja Wodka Kancelaria Radcy Prawnego z siedzibą w Myślenicach (32-400) ul. Niepodległości 3,
NIP 6811875215, REGON 383222583 (organ rejestrujący: Minister Rozwoju i Technologii)
Dane do kontaktu:
Alicja Wodka
e-mail: biuro@homedom.pl
tel. +48 601 527 530
Słowniczek:
Portal - oznacza stronę internetową o adresie: www.homedom.pl - podstrona "Audyt nieruchomości" działającą za pomocą sieci internet,
Przedsiębiorca - oznacza Alicja Wodka Kancelaria Radcy Prawnego z siedzibą w Myślenicach (32-400) ul. Niepodległości 3, NIP 6811875215, REGON 383222583,
Użytkownik - oznacza osobę fizyczną korzystającą z Portalu,
Konsument - oznacza osobę fizyczną zawierającą umowę o wykonanie audytu pranego w celu niezwiązanym bezpośredniego z jej działalnością gospodarczą lub zawodową,
Polityka prywatności - oznacza zasady określające zakres, cele i sposoby przetwarzania przez Przedsiębiorcę danych osobowych Konsumentów oraz innych użytkowników portalu,
Umowa o wykonanie audytu prawnego (dalej: umowa) - oznacza umowę o świadczenie usługi przeprowadzenia audytu prawnego (w wersji online) zawartą między Przedsiębiorcą a Konsumentem na odległość w rozumieniu ustawy o Prawach konsumenta,
Umowa zawarta na odległość - umowa zawarta z Konsumentem w ramach zorganizowanego systemu zawierania umów na odległość, bez jednoczesnej fizycznej obecności stron, z wyłącznym wykorzystaniem jednego lub większej liczby środków porozumiewania się na odległość do chwili zawarcia umowy włącznie,
Usługa wykonania audytu prawnego (dalej: usługa) - oznacza usługę wykonania audytu prawnego świadczoną drogą elektroniczną w rozumieniu ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną,
Audyt prawny - oznacza wykonanie audytu prawnego w wersji online tj. przeprowadzenie przez Przedsiębiorcę szeregu czynności faktycznych i prawnych oraz analiz uzyskanych informacji skutkujących opracowaniem ich podsumowania/sprawozdania w postaci Raportu,
Raport - oznacza plik tekstowy w wersji cyfrowej (plik pdf) stanowiący sprawozdanie z przeprowadzonego audytu prawnego. Plik może zostać otwarty i zapisany za pomocą oprogramowania przeznaczonego do plików w formacie pdf (np. Adobe Reader).
1. Postanowienia ogólne:
-
Niniejszy Regulamin określa zasady korzystania z Portalu, zamawiania usługi oraz zawierania umowy o wykonanie audytu prawnego w wersji online.
-
Przedsiębiorca świadczy usługę wykonania audytu prawnego drogą elektroniczną zgodnie z treścią niniejszego Regulaminu.
-
Portal udostępniony jest przez stronę internetową o adresie www.homedom.pl i umożliwia zamówienie wykonania usługi audytu prawnego nieruchomości.
-
Korzystanie z Portalu możliwie jest wyłącznie przy pomocy środowiska cyfrowego tj. urządzenia z dostępem do sieci internet z wykorzystaniem skonfigurowanej przeglądarki. W celu korzystania z Portalu nie jest potrzebne zainstalowanie dodatkowego oprogramowania.
-
W celu zamówienia i realizacji wykonania audytu prawnego konieczne jest posiadanie dostępu do internetu, czynnego i poprawnie skonfigurowanego konta poczty elektronicznej oraz programu umożliwiającego bezproblemowe odczytanie plików w formacie pdf.
-
W celu nawiązania kontaktu z Przedsiębiorcą, Użytkownik może:
-
zadzwonić na numer telefonu: +48601527530,
-
wysłać wiadomość e-mail na adres: biuro@homedom.pl,
-
skorzystać z Formularza kontaktowego udostępnionego na Portalu.
-
-
W celu nawiązania kontaktu Przedsiębiorcą za pomocą formularza kontaktowego konieczne jest wpisanie w rubryce "e-mail" poprawnego adresu e-mail oraz wpisanie treści zapytania w rubryce "napisz komunikat". Następnie konieczne jest zaznaczenie pól wyboru tj.: 1) oświadczenia o zapoznaniu się i akceptacji postanowień niniejszego Regulaminu, 2) akceptacji zgody na przetwarzanie danych osobowych oraz 3) pola wyboru "nie jestem robotem" zastosowanego w celu zabezpieczenia formularza kontaktowego przed przesyłaniem danych przez maszynę/program podszywający się pod Użytkownika strony. Po wypełnieniu formularza kontaktowego oraz kliknięciu przycisku "Prześlij" pojawi się informacja o poprawnym przesłaniu wiadomości. W innym przypadku pojawi się komunikat o błędnym wypełnieniu formularza i wskazaniu elementów do jego poprawy.
-
Zakazane jest dostarczanie przez Użytkownika/Konsumenta jakichkolwiek treści o charakterze bezprawnym.
-
Wszystkie treści umieszczone na stronie, jak również treści przesyłane przez Przedsiębiorcę do Konsumenta są sporządzone w języku polskim.
-
Wszelkie prawa, w tym prawa do treści zamieszczonych na Portalu, w szczególności prawa do treści zamieszczonych na podstronie "Blog", prawa do domeny internetowej i jej nazwy są zastrzeżone przez Przedsiębiorcę i stanowią wyłączną własność Przedsiębiorcy oraz nie mogą być w jakikolwiek sposób wykorzystywane bez wcześniejszej pisemnej zgody wyrażonej przez Przedsiębiorcę.
-
Przedsiębiorca przestrzega zbioru zasad etycznych, które zostały określone w Kodeksie Etyki Radcy Prawnego dostępnym na stronie internetowej Krajowej Izby Radców Prawnych.
2. Zakres i wykonanie usługi audytu prawnego oraz sposób i termin spełnienia usługi:
-
Usługą świadczoną drogą elektroniczną jest usługa wykonania audytu prawnego w wersji online.
-
Zakres usługi wykonania audytu prawnego w wersji online obejmuje:
-
Badanie stanu prawnego nieruchomości:
-
weryfikacja podstawowych danych o nieruchomości,
-
analiza struktury właścicielskiej nieruchomości,
-
weryfikacja obciążeń terenu służebnościami, prawami przysługującymi osobom trzecim wobec nieruchomości, ujawnionych w treści księgi wieczystej,
-
weryfikacja obciążenia hipotecznego nieruchomości,
-
analiza ograniczeń w zakresie nabycia nieruchomości.
-
-
Badanie dostępu do drogi publicznej i mediów:
-
weryfikacja dostępu nieruchomości do drogi publicznej,
-
badanie dostępu nieruchomości do podstawowych mediów (woda, kanalizacja, prąd, gaz).
-
-
Badanie przeznaczenia, uwarunkowań i zagospodarowania terenu:
-
weryfikacja przeznaczenia nieruchomości określona w MPZP, Studium,
-
weryfikacja uwarunkowań środowiskowych m.in. obszarów objętych ochroną przyrody, obszarów rewitalizacji, obszarów zamkniętych, obszarów zagrożenia powodziowego itp.,
-
analiza ograniczeń w korzystaniu z nieruchomości.
-
-
Badanie otoczenia nieruchomości w bezpośrednim sąsiedztwie:
-
weryfikacja otoczenia nieruchomości pod względem m.in. występowania obszarów zabudowanych, obszarów rolnych i leśnych, dróg, zbiorników wodnych, zagrożeń i uciążliwości m.in. zlokalizowania linii energetycznych wysokiego napięcia, lotnisk, terenów zamkniętych, cmentarzy itp.
-
weryfikacja wydanych pozwoleń na budowę,
-
weryfikacja obszarów objętych ochroną przyrody.
-
-
-
Audyt prawny wykonywany jest wyłącznie w ciągu dni roboczych oznaczających dni tygodnia liczone od poniedziałku od godziny 8:00 do piątku do godziny 16:00.
-
Czas wykonania audytu prawnego w wersji online wynosi co do zasady od 1 (jednego) do 3 (trzech) dni roboczych, z tym, że w przypadku zawarcia umowy o wykonanie audytu prawnego w czasie poza terminem wskazanym w pkt 1 (od poniedziałku godz. 8:00 do piątku godz. 16:00), czas wykonania audytu liczony jest od poniedziałku od godz. 8:00.
-
Audyt prawny w wersji online wykonywany jest na podstawie analizy: ogólnodostępnych (dostępnych online/za pośrednictwem sieci internet) danych i informacji pochodzących m.in. z centralnych oraz lokalnych systemów informacji przestrzennej, danych udostępnianych przez organy administracyjne, jak również informacji pochodzących z elektronicznych ksiąg wieczystych oraz udostępnionych ewidencji gminnych.
-
Z przeprowadzonego audytu prawnego sporządzony zostanie Raport zapisany w wersji cyfrowej (plik pdf), stanowiący podsumowanie wykonanych czynności, który Konsument otrzyma od Przedsiębiorcy w przesłanej wiadomości mailowej na adres e-mailowy wskazany przez Konsumenta przy złożeniu zamówienia. Wraz z Raportem Przedsiębiorca nie dostarcza oprogramowania służącego do pobrania, otworzenia i zapisania ww. Raportu. Oprogramowanie przeznaczone do plików w formacie pdf (np. Adobe Reader) Konsument winien posiadać we własnym zakresie. Konsument może również zwrócić się do Przedsiębiorcy z prośbą o przesłanie Raportu zapisanego w innym programie (np. MS Word) lub w wersji papierowej.
3. Zamówienie wykonania usługi oraz zawieranie umów:
-
Zamówienie na wykonanie usługi audytu prawnego można składać 24 (dwadzieścia cztery) godziny na dobę przez 7 (siedem) dni w tygodniu.
-
Do złożenia zamówienia nie jest konieczna żadna rejestracja/założenie konta.
-
Informacje zawarte na stronie internetowej nie stanowią oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego, lecz są zaproszeniem do zawarcia umowy, o którym mowa w art. 71 Kodeksu cywilnego, zgodnie z którym ogłoszenia, reklamy, cenniki i inne informacje, skierowane do ogółu lub do poszczególnych osób, poczytuje się w razie wątpliwości nie za ofertę, lecz za zaproszenie do zawarcia umowy.
-
Podane ceny są cenami brutto tj. zawierają podatek VAT. Ceny podawane są w złotych polskich.
-
Zamówienie można złożyć poprzez wysłanie wiadomości mailowej na adres poczty internetowej: biuro@homedom.pl lub za pośrednictwem formularza kontaktowego zamieszczonego na stronie internetowej www.homedom.pl (kliknięcie przycisku "zamów" przekierowuje do formularza kontaktowego i informacji o kontakcie).
-
W treści zamówienia należy podać: imię i nazwisko osoby składającej zamówienie, adres zameldowania i adres e-mailowy osoby składającej zamówienie oraz informacje dotyczące nieruchomości, w tym lokalizację, numer ewidencyjny działki, numer księgi wieczystej nieruchomości, a także w razie możliwości należy przesłać w wersji cyfrowej dokumenty dotyczące danego terenu (np. aktualny wypis i wyrys z ewidencji gruntów, tytuł nabycia nieruchomości itp.).
-
W odpowiedzi na wysłaną przez Użytkownika wiadomość mailową lub wysłane zapytanie złożone przez formularz kontaktowy, o czym mowa w pkt 5, Przedsiębiorca prześle Użytkownikowi wiadomość mailową z informacją o:
-
możliwości wykonania audytu albo braku możliwości wykonania audytu oraz powodach,
-
terminie wykonania audytu,
-
łącznej cenie wraz z podatkiem,
-
sposobie i terminie zapłaty,
-
treści umowy o wykonanie audytu prawnego,
-
jak również innych informacjach wymaganych przez przepisy prawne.
-
-
Przekazane przez Przedsiębiorcę informacje, o których mowa w pkt 7 pozostają aktualne przez okres 14 (czternastu) dni. Po tym okresie mogą ulec zmianie, w szczególności w zakresie ceny oraz terminu wykonania audytu.
-
Zamówienie wykonania usługi audytu prawnego nastąpi dopiero po wyraźnym i jednoznacznym wyrażeniu zgody przez Użytkownika na wykonanie audytu i jednoczesnym potwierdzeniu i zaakceptowaniu informacji zawartych w ust. 3 pkt 7, w tym niniejszego Regulaminu.
-
Chwilą zawarcia umowy o wykonanie audytu prawnego między Konsumentem a Przedsiębiorcą jest data otrzymania przez Przedsiębiorcę zwrotnej wiadomości mailowej wysłanej przez Konsumenta, stanowiącej potwierdzenie informacji zawartych w ust. 3 pkt. 7 z adnotacją zaakceptowania warunków umowy, kosztów oraz zamówienia z obowiązkiem zapłaty.
-
Umowa zawierana jest na czas określony niezbędny do wykonania usługi.
-
Rozwiązanie umowy o wykonanie audytu prawnego możliwe jest wyłącznie za obopólną zgodą Przedsiębiorcy i Konsumenta.
4. Sposób i termin uiszczenia wynagrodzenia:
-
Wraz z Raportem stanowiącym załącznik do wiadomości mailowej, o której mowa w ust. 2 pkt 6, Przedsiębiorca prześle Konsumentowi dokument finansowy potwierdzający wykonanie usługi (fakturę) w postaci elektronicznej.
-
Termin płatności faktury wynosi 7 (siedem) dni.
-
Zapłaty za wykonanie usługi należy dokonać przelewem bankowym na numer konta Przedsiębiorcy podany w wiadomości, o której mowa w ust. 3 pkt 7.
-
Datą uiszczenia zapłaty jest chwila zaksięgowania płatności na rachunku bankowym Przedsiębiorcy.
-
Potwierdzając informacje, o których mowa w ust. 3 pkt 7, Konsument akceptuje stosowanie faktur elektronicznych przez Przedsiębiorcę i przyjmuje do wiadomości, iż otrzyma od Przedsiębiorcy fakturę VAT wystawioną i przesłaną w formie elektronicznej w formacie pdf, bez podpisu (e-faktura).
5. Uprawnienia i obowiązki Konsumenta oraz Przedsiębiorcy:
-
Konsument obowiązany jest do:
-
przestrzegania postanowień zawartych w niniejszym Regulaminie,
-
posługiwania się prawdziwymi danymi osobowymi,
-
korzystania ze strony internetowej www.homedom.pl w sposób niezakłócający jej funkcjonowania, w szczególności poprzez nieużywanie szkodliwego oprogramowania lub urządzeń,
-
nienaruszania dóbr osobistych Przedsiębiorcy,
-
niedostarczania treści o charakterze bezprawnym.
-
-
W przypadku naruszenia przez Konsumenta obowiązku/obowiązków określonych w pkt 1, Przedsiębiorca jest uprawniony do odstąpienia od zawartej i jeszcze niezrealizowanej umowy wykonania audytu prawnego.
-
Przedsiębiorca jest obowiązany do wykonania audytu prawnego z uwzględnieniem zasad: starannego działania, zachowania poufności danych uzyskanych w toku podejmowanych czynności, obiektywnej i rzetelnej oceny analizowanych danych, bezstronności.
-
Z czynności podjętych w ramach wykonania audytu prawnego Przedsiębiorca jest obowiązany do dostarczenia Konsumentowi Raportu w wersji cyfrowej (plik pdf). Na prośbę Konsumenta Raport może zostać dostarczony w pliku tekstowym o innym rozszerzeniu (np. MS Word), jak również w wersji papierowej. W przypadku przesłania Konsumentowi Raportu w wersji papierowej, Przedsiębiorca ponosi koszty wysyłki korespondencji za pośrednictwem usług Poczty Polskiej (list polecony priorytetowy). Koszty przesłania Raportu w wersji papierowej za pośrednictwem innych operatorów lub w inny sposób ponosi Konsument (w przypadku wyboru przez Konsumenta innego operatora lub innego sposobu dostarczenia przesyłki). Do czasu realizacji usługi wskazanej w ust. 2 pkt 4 nie wlicza się czasu liczonego od momentu wysłania Raportu w wersji papierowej do chwili jego otrzymania przez Konsumenta.
6. Prawo odstąpienia od zawartej umowy:
-
Konsument, który zawarł z Przedsiębiorcą umowę o wykonanie audytu prawnego może w terminie 14 (czternastu) dni od tej umowy odstąpić bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, za wyjątkiem określonym w pkt 6. Bieg terminu rozpoczyna się od dnia zawarcia umowy.
-
Konsument może odstąpić od umowy składając Przedsiębiorcy oświadczenie o odstąpieniu od umowy drogą elektroniczną, wysyłając stosowne oświadczenie w wiadomości mailowej lub za pomocą formularza kontaktowego. W tym przypadku Przedsiębiorca ma obowiązek niezwłocznie przesłać Konsumentowi, w wiadomości mailowej, potwierdzenie otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. W przypadku braku otrzymania potwierdzenia, Konsument winien skontaktować się z Przedsiębiorcą w celu wyjaśnienia zaistniałej sytuacji.
-
Wzór formularza odstąpienia od umowy zawarty został w załączeniu nr 1 niniejszego Regulaminu.
-
Do zachowania terminu określonego w pkt 1 wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.
-
W przypadku skutecznego odstąpienia od umowy zawartej na odległość, umowę uważa się za niezawartą. Przedsiębiorca ma wówczas obowiązek niezwłocznego, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwrócić Konsumentowi wszystkie otrzymane od niego płatności. Natomiast Konsument zobowiązany jest do trwałego usunięcia przesłanego w wersji cyfrowej Raportu, niepowielania go w wersji papierowej oraz nieudostępniania go osobom trzecim, a w przypadku Raportu w wersji papierowej Konsument zobowiązany jest do zwrotu otrzymanego Raportu Przedsiębiorcy tj. przesłania go na adres siedziby Przedsiębiorcy.
-
Prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi, gdy Przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną i uprzednią zgodą Konsumenta, który to został poinformowany przed rozpoczęciem usługi, iż po jej spełnieniu przez Przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy i przyjął to do wiadomości.
7. Procedura rozpatrywania reklamacji oraz pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:
-
Przedsiębiorca ponosi odpowiedzialność za zgodność wykonania usługi z umową na podstawie przepisów kodeksu cywilnego określających odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonania zobowiązania.
-
W przypadku, gdy wykonanie usługi audytu prawnego jest niezgodne z umową, Konsument może złożyć reklamację.
-
Wszelkie reklamacje dotyczące usługi wykonania audytu prawnego przez Przedsiębiorcę należy przesłać w formie elektronicznej wysyłając wiadomość mailową z potwierdzeniem odbioru na adres e-mail: biuro@homedom.pl.
-
Wiadomość reklamacyjna powinna zawierać w szczególności:
-
imię i nazwisko Konsumenta składającego reklamację,
-
wskazanie adresu e-mail Konsumenta składającego reklamację,
-
wskazanie reklamowanej usługi audytu prawnego (podanie, jakiej nieruchomości dotyczył audyt)
-
uzasadnienie reklamacji,
-
wskazanie zakresu żądań Konsumenta.
-
-
W ciągu 14 (czternastu) dni liczonych od dnia doręczenia reklamacji w sposób określony w pkt 3, Przedsiębiorca rozpatrzy reklamację oraz wyśle Konsumentowi składającemu reklamację odpowiedź na wskazany adres mailowy.
-
W przypadku, gdy Konsument nie zgadza się z odpowiedzią przekazaną przez Przedsiębiorcę, może dochodzić roszczeń związanych z poniesieniem szkody w wyniku niewykonania lub nieprawidłowego wykonania usługi przed sądem.
-
Przedsiębiorca informuje, iż Konsument ma również możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń, w szczególności:
-
Konsument ma możliwość złożenia wniosku o wszczęcie postępowania w sprawie pozasądowego rozwiązywania sporu konsumenckiego do podmiotu uprawnionego do prowadzenia takiego postępowania. Wykaz instytucji znajduje się w Rejestrze podmiotów uprawnionych prowadzonym przez Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów (tutaj znajduje się wyszukiwarka instytucji prowadzących postępowania, a także szczegółowe informacje w tym zakresie). W województwie małopolskim taką instytucją jest Inspekcja Handlowa, a wszelkie informacje dotyczące możliwości złożenia wniosku i wszczęcia postępowania znajdują się na stronie internetowej www.krakow.wiih.gov.pl w zakładce "Pozasądowe rozwiązywanie sporów konsumenckich (ADR)",
-
Konsument ma możliwość skorzystania z europejskiej platformy internetowego rozstrzygania sporów (ODR). W celu złożenia skargi należy wypełnić elektroniczny formularz i odnaleźć właściwy podmiot zajmujący się rozwiązywaniem sporów. Platforma dostępna jest w języku polskim. Wszelkie informacje dotyczące platformy oraz sposobu rozwiązania sporu znajdują się na stronie internetowej Platformy,
-
Konsument ma możliwość skorzystania z prywatnej mediacji (umownej) w sytuacji, gdy postępowanie sądowe nie zostało jeszcze wszczęte, lub z mediacji ze skierowania sądu, jeśli Konsument złożył już pozew do sądu. Szczegółowe informacje na ten temat można znaleźć na stronie internetowej: https://www.biznes.gov.pl/pl/portal/001086,
-
Konsument ma możliwość skorzystania także z rozstrzygnięcia sporu w postępowaniu arbitrażowym prowadzonym przez sąd polubowny. Szczegółowe informacje w tym zakresie można znaleźć na stronie internetowej: https://www.biznes.gov.pl/pl/portal/001087,
-
Konsument może zwrócić się także o pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu do powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji zajmującej się taką pomocą (np. Federacja Konsumentów). Wyszukiwarka rzeczników konsumentów znajduje się na stronie internetowej Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów,
-
Zasady dostępu do procedur pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń dostępne są na ww. stronach internetowych. Dodatkowe informacje dostępne są również na stronie internetowej Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów:
https://uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php
https://uokik.gov.pl/pozasadowe_rozwiazywanie_sporow_konsumenckich.php
-
8. Odpowiedzialność Przedsiębiorcy:
-
Przedsiębiorca nie ponosi żadnej odpowiedzialności za brak możliwości korzystania z Portalu wynikający w szczególności z chwilowego braku dostępu Użytkownika do sieci internet, niewłaściwej konfiguracji przeglądarki internetowej lub wynikający z konfiguracji Portalu, w tym w szczególności dokonywania na nim zmian, ulepszeń itp. Informacja o ewentualnych przerwach technicznych będzie umieszczana na stronie głównej Portalu.
-
Przedsiębiorca nie ponosi żadnej odpowiedzialności za zmiany wprowadzone w Raporcie na skutek jego edycji przez Konsumenta lub inną osobę po chwili przesłania Raportu w wiadomości mailowej na adres e-mailowy wskazany przez Konsumenta, o czym mowa w ust. 2 pkt 6.
-
Przedsiębiorca informuje, iż Raport jest aktualny wyłącznie na dzień wskazany w Raporcie. Po tym dniu informacje zawarte w sprawozdaniu mogą stać się nieaktualne, a Przedsiębiorca nie ponosi odpowiedzialności za ewentualną sprzeczność nieaktualnych okoliczności z rzeczywistym stanem prawnym.
9. Ochrona danych osobowych:
-
Zasady ochrony danych osobowych zostały zamieszczone w Polityce prywatności.
-
Informacja o funkcji i celu oprogramowania lub danych niebędących składnikiem treści usługi, wprowadzanych przez Przedsiębiorcę do systemu teleinformatycznego została zamieszczona w Informacji o cookies.
-
Informacja o szczególnych zagrożeniach związanych z korzystaniem z usługi świadczonej drogą elektroniczną została zamieszczona w Informacji o zagrożeniach.
-
Przedsiębiorca przetwarza następujące dane osobowe Użytkownika/Konsumenta niezbędne do nawiązania kontaktu oraz wykonania usługi i zawarcia umowy:
-
imię i nazwisko (dane osobowe konieczne do zawarcia umowy oraz wystawienia e-faktury),
-
adres zameldowania (dane osobowe konieczne do zawarcia umowy oraz wystawienia e-faktury),
-
adres mailowy (e-mail) (dane osobowe konieczne do udzielenia odpowiedzi na wszelkie zapytania, realizacji zamówienia oraz umowy).
-
-
Przedsiębiorca może również przetwarzać w niezbędnym zakresie dane osobowe osób trzecich wynikające z przedłożonej przez Użytkownika/Konsumenta dokumentacji dotyczącej nieruchomości, której dotyczy usługa wykonania audytu prawnego lub dokumentacji uzyskanej przez Przedsiębiorcę samodzielnie w toku wykonywania usługi.
-
Uznaje się, iż Użytkownik/Konsument wszedł w posiadanie przedłożonej dokumentacji dotyczącej nieruchomości, o której mowa w pkt 5, w sposób legalny oraz posiada zgodę na udostępnienie jej Przedsiębiorcy.
10. Postanowienia końcowe:
-
W kwestiach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem, odpowiednie zastosowanie znajdują przepisy Kodeksu cywilnego, ustawy o prawach konsumenta, ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną, ustawy o ochronie danych osobowych.
-
Niniejszy Regulamin może ulec zmianie w każdym czasie. Konsument otrzyma w przesłanej wiadomości, o której mowa w ust. 3 pkt 7 aktualnie obowiązującą wersję Regulaminu.
-
Niniejszy Regulamin wchodzi w życie z dniem 26 stycznia 2023 r.
Załącznik nr 1
WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY
(formularz należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)
Adresat: Alicja Wodka Kancelaria Radcy Prawnego, 32-400 Myślenice, ul. Niepodległości 3/1, biuro@homedom.pl
Niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy o świadczenie usługi wykonania audytu prawnego.
Data zawarcia umowy: ....................
Imię i nazwisko Konsumenta: ....................
Adres Konsumenta: ....................
Podpis Konsumenta: ....................
Data: ....................
---
Data obowiązywania Regulaminu: od dnia 26 stycznia 2023 r.