top of page

REGULAMIN ŚWIADCZENIA USŁUG DROGĄ ELEKTRONICZNĄ

Informacje podstawowe:

Niniejsza strona internetowa o adresie internetowym: homedom.pl - podstrona "Audyt nieruchomości" prowadzona jest przez właściciela tj. Alicja Wodka Kancelaria Radcy Prawnego z siedzibą w Myślenicach (32-400) ul. Niepodległości 3,
NIP 6811875215, REGON 383222583 (organ rejestrujący: Minister Rozwoju i Technologii)

Dane do kontaktu:

Alicja Wodka

e-mail: biuro@homedom.pl

tel. +48 601 527 530

Słowniczek:

Portal - oznacza stronę internetową o adresie: www.homedom.pl - podstrona "Audyt nieruchomości" działającą za pomocą sieci internet,

Przedsiębiorca - oznacza Alicja Wodka Kancelaria Radcy Prawnego z siedzibą w Myślenicach (32-400) ul. Niepodległości 3, NIP 6811875215, REGON 383222583,

Użytkownik - oznacza osobę fizyczną korzystającą z Portalu,

Konsument - oznacza osobę fizyczną zawierającą umowę o wykonanie audytu pranego w celu niezwiązanym bezpośredniego z jej działalnością gospodarczą lub zawodową,

Polityka prywatności - oznacza zasady określające zakres, cele i sposoby przetwarzania przez Przedsiębiorcę danych osobowych Konsumentów oraz innych użytkowników portalu,

Umowa o wykonanie audytu prawnego (dalej: umowa) - oznacza umowę o świadczenie usługi przeprowadzenia audytu prawnego (w wersji online) zawartą między Przedsiębiorcą a Konsumentem na odległość w rozumieniu ustawy o Prawach konsumenta,

Umowa zawarta na odległość - umowa zawarta z Konsumentem w ramach zorganizowanego systemu zawierania umów na odległość, bez jednoczesnej fizycznej obecności stron, z wyłącznym wykorzystaniem jednego lub większej liczby środków porozumiewania się na odległość do chwili zawarcia umowy włącznie,

Usługa wykonania audytu prawnego (dalej: usługa) - oznacza usługę wykonania audytu prawnego świadczoną drogą elektroniczną w rozumieniu ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną,

Audyt prawny - oznacza wykonanie audytu prawnego w wersji online tj. przeprowadzenie przez Przedsiębiorcę szeregu czynności faktycznych i prawnych oraz analiz uzyskanych informacji skutkujących opracowaniem ich podsumowania/sprawozdania w postaci Raportu,

Raport - oznacza plik tekstowy w wersji cyfrowej (plik pdf) stanowiący sprawozdanie z przeprowadzonego audytu prawnego. Plik może zostać otwarty i zapisany za pomocą oprogramowania przeznaczonego do plików w formacie pdf (np. Adobe Reader).

1. Postanowienia ogólne:

  1. Niniejszy Regulamin określa zasady korzystania z Portalu, zamawiania usługi oraz zawierania umowy o wykonanie audytu prawnego w wersji online.

  2. Przedsiębiorca świadczy usługę wykonania audytu prawnego drogą elektroniczną zgodnie z treścią niniejszego Regulaminu.

  3. Portal udostępniony jest przez stronę internetową o adresie www.homedom.pl i umożliwia zamówienie wykonania usługi audytu prawnego nieruchomości.

  4. Korzystanie z Portalu możliwie jest wyłącznie przy pomocy środowiska cyfrowego tj. urządzenia z dostępem do sieci internet z wykorzystaniem skonfigurowanej przeglądarki. W celu korzystania z Portalu nie jest potrzebne zainstalowanie dodatkowego oprogramowania.

  5. W celu zamówienia i realizacji wykonania audytu prawnego konieczne jest posiadanie dostępu do internetu, czynnego i poprawnie skonfigurowanego konta poczty elektronicznej oraz programu umożliwiającego bezproblemowe odczytanie plików w formacie pdf.

  6. W celu nawiązania kontaktu z Przedsiębiorcą, Użytkownik może:

    • zadzwonić na numer telefonu: +48601527530,

    • wysłać wiadomość e-mail na adres: biuro@homedom.pl,

    • skorzystać z Formularza kontaktowego udostępnionego na Portalu.

  7. W celu nawiązania kontaktu Przedsiębiorcą za pomocą formularza kontaktowego konieczne jest wpisanie w rubryce "e-mail" poprawnego adresu e-mail oraz wpisanie treści zapytania w rubryce "napisz komunikat". Następnie konieczne jest zaznaczenie pól wyboru tj.: 1) oświadczenia o zapoznaniu się i akceptacji postanowień niniejszego Regulaminu, 2) akceptacji zgody na przetwarzanie danych osobowych oraz 3) pola wyboru "nie jestem robotem" zastosowanego w celu zabezpieczenia formularza kontaktowego przed przesyłaniem danych przez maszynę/program podszywający się pod Użytkownika strony. Po wypełnieniu formularza kontaktowego oraz kliknięciu przycisku "Prześlij" pojawi się informacja o poprawnym przesłaniu wiadomości. W innym przypadku pojawi się komunikat o błędnym wypełnieniu formularza i wskazaniu elementów do jego poprawy.

  8. Zakazane jest dostarczanie przez Użytkownika/Konsumenta jakichkolwiek treści o charakterze bezprawnym.

  9. Wszystkie treści umieszczone na stronie, jak również treści przesyłane przez Przedsiębiorcę do Konsumenta są sporządzone w języku polskim.

  10. Wszelkie prawa, w tym prawa do treści zamieszczonych na Portalu, w szczególności prawa do treści zamieszczonych na podstronie "Blog", prawa do domeny internetowej i jej nazwy są zastrzeżone przez Przedsiębiorcę i stanowią wyłączną własność Przedsiębiorcy oraz nie mogą być w jakikolwiek sposób wykorzystywane bez wcześniejszej pisemnej zgody wyrażonej przez Przedsiębiorcę.

  11. Przedsiębiorca przestrzega zbioru zasad etycznych, które zostały określone w Kodeksie Etyki Radcy Prawnego dostępnym na stronie internetowej Krajowej Izby Radców Prawnych.

2. Zakres i wykonanie usługi audytu prawnego oraz sposób i termin spełnienia usługi:

  1. Usługą świadczoną drogą elektroniczną jest usługa wykonania audytu prawnego w wersji online.

  2. Zakres usługi wykonania audytu prawnego w wersji online obejmuje:

    1. Badanie stanu prawnego nieruchomości:

      • weryfikacja podstawowych danych o nieruchomości,

      • analiza struktury właścicielskiej nieruchomości,

      • weryfikacja obciążeń terenu służebnościami, prawami przysługującymi osobom trzecim wobec nieruchomości, ujawnionych w treści księgi wieczystej,

      • weryfikacja obciążenia hipotecznego nieruchomości,

      • analiza ograniczeń w zakresie nabycia nieruchomości.

    2. Badanie dostępu do drogi publicznej i mediów:

      • weryfikacja dostępu nieruchomości do drogi publicznej,

      • badanie dostępu nieruchomości do podstawowych mediów (woda, kanalizacja, prąd, gaz).

    3. Badanie przeznaczenia, uwarunkowań i zagospodarowania terenu:

      • weryfikacja przeznaczenia nieruchomości określona w MPZP, Studium,

      • weryfikacja uwarunkowań środowiskowych m.in. obszarów objętych ochroną przyrody, obszarów rewitalizacji, obszarów zamkniętych, obszarów zagrożenia powodziowego itp.,

      • analiza ograniczeń w korzystaniu z nieruchomości.

    4. Badanie otoczenia nieruchomości w bezpośrednim sąsiedztwie:

      • weryfikacja otoczenia nieruchomości pod względem m.in. występowania obszarów zabudowanych, obszarów rolnych i leśnych, dróg, zbiorników wodnych, zagrożeń i uciążliwości m.in. zlokalizowania linii energetycznych wysokiego napięcia, lotnisk, terenów zamkniętych, cmentarzy itp.

      • weryfikacja wydanych pozwoleń na budowę,

      • weryfikacja obszarów objętych ochroną przyrody.

  3. Audyt prawny wykonywany jest wyłącznie w ciągu dni roboczych oznaczających dni tygodnia liczone od poniedziałku od godziny 8:00 do piątku do godziny 16:00.

  4. Czas wykonania audytu prawnego w wersji online wynosi co do zasady od 1 (jednego) do 3 (trzech) dni roboczych, z tym, że w przypadku zawarcia umowy o wykonanie audytu prawnego w czasie poza terminem wskazanym w pkt 1 (od poniedziałku godz. 8:00 do piątku godz. 16:00), czas wykonania audytu liczony jest od poniedziałku od godz. 8:00.

  5. Audyt prawny w wersji online wykonywany jest na podstawie analizy: ogólnodostępnych (dostępnych online/za pośrednictwem sieci internet) danych i informacji pochodzących m.in. z centralnych oraz lokalnych systemów informacji przestrzennej, danych udostępnianych przez organy administracyjne, jak również informacji pochodzących z elektronicznych ksiąg wieczystych oraz udostępnionych ewidencji gminnych.

  6. Z przeprowadzonego audytu prawnego sporządzony zostanie Raport zapisany w wersji cyfrowej (plik pdf), stanowiący podsumowanie wykonanych czynności, który Konsument otrzyma od Przedsiębiorcy w przesłanej wiadomości mailowej na adres e-mailowy wskazany przez Konsumenta przy złożeniu zamówienia. Wraz z Raportem Przedsiębiorca nie dostarcza oprogramowania służącego do pobrania, otworzenia i zapisania ww. Raportu. Oprogramowanie przeznaczone do plików w formacie pdf (np. Adobe Reader) Konsument winien posiadać we własnym zakresie. Konsument może również zwrócić się do Przedsiębiorcy z prośbą o przesłanie Raportu zapisanego w innym programie (np. MS Word) lub w wersji papierowej.

3. Zamówienie wykonania usługi oraz zawieranie umów:

  1. Zamówienie na wykonanie usługi audytu prawnego można składać 24 (dwadzieścia cztery) godziny na dobę przez 7 (siedem) dni w tygodniu.

  2. Do złożenia zamówienia nie jest konieczna żadna rejestracja/założenie konta.

  3. Informacje zawarte na stronie internetowej nie stanowią oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego, lecz są zaproszeniem do zawarcia umowy, o którym mowa w art. 71 Kodeksu cywilnego, zgodnie z którym ogłoszenia, reklamy, cenniki i inne informacje, skierowane do ogółu lub do poszczególnych osób, poczytuje się w razie wątpliwości nie za ofertę, lecz za zaproszenie do zawarcia umowy.

  4. Podane ceny są cenami brutto tj. zawierają podatek VAT. Ceny podawane są w złotych polskich.

  5. Zamówienie można złożyć poprzez wysłanie wiadomości mailowej na adres poczty internetowej: biuro@homedom.pl lub za pośrednictwem formularza kontaktowego zamieszczonego na stronie internetowej www.homedom.pl (kliknięcie przycisku "zamów" przekierowuje do formularza kontaktowego i informacji o kontakcie).

  6. W treści zamówienia należy podać: imię i nazwisko osoby składającej zamówienie, adres zameldowania i adres e-mailowy osoby składającej zamówienie oraz informacje dotyczące nieruchomości, w tym lokalizację, numer ewidencyjny działki, numer księgi wieczystej nieruchomości, a także w razie możliwości należy przesłać w wersji cyfrowej dokumenty dotyczące danego terenu (np. aktualny wypis i wyrys z ewidencji gruntów, tytuł nabycia nieruchomości itp.).

  7. W odpowiedzi na wysłaną przez Użytkownika wiadomość mailową lub wysłane zapytanie złożone przez formularz kontaktowy, o czym mowa w pkt 5, Przedsiębiorca prześle Użytkownikowi wiadomość mailową z informacją o:

    • możliwości wykonania audytu albo braku możliwości wykonania audytu oraz powodach,

    • terminie wykonania audytu,

    • łącznej cenie wraz z podatkiem,

    • sposobie i terminie zapłaty,

    • treści umowy o wykonanie audytu prawnego,

    • jak również innych informacjach wymaganych przez przepisy prawne.

  8. Przekazane przez Przedsiębiorcę informacje, o których mowa w pkt 7 pozostają aktualne przez okres 14 (czternastu) dni. Po tym okresie mogą ulec zmianie, w szczególności w zakresie ceny oraz terminu wykonania audytu.

  9. Zamówienie wykonania usługi audytu prawnego nastąpi dopiero po wyraźnym i jednoznacznym wyrażeniu zgody przez Użytkownika na wykonanie audytu i jednoczesnym potwierdzeniu i zaakceptowaniu informacji zawartych w ust. 3 pkt 7, w tym niniejszego Regulaminu.

  10. Chwilą zawarcia umowy o wykonanie audytu prawnego między Konsumentem a Przedsiębiorcą jest data otrzymania przez Przedsiębiorcę zwrotnej wiadomości mailowej wysłanej przez Konsumenta, stanowiącej potwierdzenie informacji zawartych w ust. 3 pkt. 7 z adnotacją zaakceptowania warunków umowy, kosztów oraz zamówienia z obowiązkiem zapłaty.

  11. Umowa zawierana jest na czas określony niezbędny do wykonania usługi.

  12. Rozwiązanie umowy o wykonanie audytu prawnego możliwe jest wyłącznie za obopólną zgodą Przedsiębiorcy i Konsumenta.

4. Sposób i termin uiszczenia wynagrodzenia:

  1. Wraz z Raportem stanowiącym załącznik do wiadomości mailowej, o której mowa w ust. 2 pkt 6, Przedsiębiorca prześle Konsumentowi dokument finansowy potwierdzający wykonanie usługi (fakturę) w postaci elektronicznej.

  2. Termin płatności faktury wynosi 7 (siedem) dni.

  3. Zapłaty za wykonanie usługi należy dokonać przelewem bankowym na numer konta Przedsiębiorcy podany w wiadomości, o której mowa w ust. 3 pkt 7.

  4. Datą uiszczenia zapłaty jest chwila zaksięgowania płatności na rachunku bankowym Przedsiębiorcy.

  5. Potwierdzając informacje, o których mowa w ust. 3 pkt 7, Konsument akceptuje stosowanie faktur elektronicznych przez Przedsiębiorcę i przyjmuje do wiadomości, iż otrzyma od Przedsiębiorcy fakturę VAT wystawioną i przesłaną w formie elektronicznej w formacie pdf, bez podpisu (e-faktura).

5. Uprawnienia i obowiązki Konsumenta oraz Przedsiębiorcy:

  1. Konsument obowiązany jest do:

    1. przestrzegania postanowień zawartych w niniejszym Regulaminie,

    2. posługiwania się prawdziwymi danymi osobowymi,

    3. korzystania ze strony internetowej www.homedom.pl w sposób niezakłócający jej funkcjonowania, w szczególności poprzez nieużywanie szkodliwego oprogramowania lub urządzeń,

    4. nienaruszania dóbr osobistych Przedsiębiorcy,

    5. niedostarczania treści o charakterze bezprawnym.

  2. W przypadku naruszenia przez Konsumenta obowiązku/obowiązków określonych w pkt 1, Przedsiębiorca jest uprawniony do odstąpienia od zawartej i jeszcze niezrealizowanej umowy wykonania audytu prawnego.

  3. Przedsiębiorca jest obowiązany do wykonania audytu prawnego z uwzględnieniem zasad: starannego działania, zachowania poufności danych uzyskanych w toku podejmowanych czynności, obiektywnej i rzetelnej oceny analizowanych danych, bezstronności.

  4. Z czynności podjętych w ramach wykonania audytu prawnego Przedsiębiorca jest obowiązany do dostarczenia Konsumentowi Raportu w wersji cyfrowej (plik pdf). Na prośbę Konsumenta Raport może zostać dostarczony w pliku tekstowym o innym rozszerzeniu (np. MS Word), jak również w wersji papierowej. W przypadku przesłania Konsumentowi Raportu w wersji papierowej, Przedsiębiorca ponosi koszty wysyłki korespondencji za pośrednictwem usług Poczty Polskiej (list polecony priorytetowy). Koszty przesłania Raportu w wersji papierowej za pośrednictwem innych operatorów lub w inny sposób ponosi Konsument (w przypadku wyboru przez Konsumenta innego operatora lub innego sposobu dostarczenia przesyłki). Do czasu realizacji usługi wskazanej w ust. 2 pkt 4 nie wlicza się czasu liczonego od momentu wysłania Raportu w wersji papierowej do chwili jego otrzymania przez Konsumenta. 

6. Prawo odstąpienia od zawartej umowy:

  1. Konsument, który zawarł z Przedsiębiorcą umowę o wykonanie audytu prawnego może w terminie 14 (czternastu) dni od tej umowy odstąpić bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, za wyjątkiem określonym w pkt 6. Bieg terminu rozpoczyna się od dnia zawarcia umowy.

  2. Konsument może odstąpić od umowy składając Przedsiębiorcy oświadczenie o odstąpieniu od umowy drogą elektroniczną, wysyłając stosowne oświadczenie w wiadomości mailowej lub za pomocą formularza kontaktowego. W tym przypadku Przedsiębiorca ma obowiązek niezwłocznie przesłać Konsumentowi, w wiadomości mailowej, potwierdzenie otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. W przypadku braku otrzymania potwierdzenia, Konsument winien skontaktować się z Przedsiębiorcą w celu wyjaśnienia zaistniałej sytuacji.

  3. Wzór formularza odstąpienia od umowy zawarty został w załączeniu nr 1 niniejszego Regulaminu.

  4. Do zachowania terminu określonego w pkt 1 wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.

  5. W przypadku skutecznego odstąpienia od umowy zawartej na odległość, umowę uważa się za niezawartą. Przedsiębiorca ma wówczas obowiązek niezwłocznego, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwrócić Konsumentowi wszystkie otrzymane od niego płatności. Natomiast Konsument zobowiązany jest do trwałego usunięcia przesłanego w wersji cyfrowej Raportu, niepowielania go w wersji papierowej oraz nieudostępniania go osobom trzecim, a w przypadku Raportu w wersji papierowej Konsument zobowiązany jest do zwrotu otrzymanego Raportu Przedsiębiorcy tj. przesłania go na adres siedziby Przedsiębiorcy.

  6. Prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi, gdy Przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną i uprzednią zgodą Konsumenta, który to został poinformowany przed rozpoczęciem usługi, iż po jej spełnieniu przez Przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy i przyjął to do wiadomości.

7. Procedura rozpatrywania reklamacji oraz pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:

  1. Przedsiębiorca ponosi odpowiedzialność za zgodność wykonania usługi z umową na podstawie przepisów kodeksu cywilnego określających odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonania zobowiązania. 

  2. W przypadku, gdy wykonanie usługi audytu prawnego jest niezgodne z umową, Konsument może złożyć reklamację.

  3. Wszelkie reklamacje dotyczące usługi wykonania audytu prawnego przez Przedsiębiorcę należy przesłać w formie elektronicznej wysyłając wiadomość mailową z potwierdzeniem odbioru na adres e-mail: biuro@homedom.pl.

  4. Wiadomość reklamacyjna powinna zawierać w szczególności:

    • imię i nazwisko Konsumenta składającego reklamację,

    • wskazanie adresu e-mail Konsumenta składającego reklamację,

    • wskazanie reklamowanej usługi audytu prawnego (podanie, jakiej nieruchomości dotyczył audyt)

    • uzasadnienie reklamacji,

    • wskazanie zakresu żądań Konsumenta.

  5. W ciągu 14 (czternastu) dni liczonych od dnia doręczenia reklamacji w sposób określony w pkt 3, Przedsiębiorca rozpatrzy reklamację oraz wyśle Konsumentowi składającemu reklamację odpowiedź na wskazany adres mailowy.

  6. W przypadku, gdy Konsument nie zgadza się z odpowiedzią przekazaną przez Przedsiębiorcę, może dochodzić roszczeń związanych z poniesieniem szkody w wyniku niewykonania lub nieprawidłowego wykonania usługi przed sądem.

  7. Przedsiębiorca informuje, iż Konsument ma również możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń, w szczególności:

    • Konsument ma możliwość złożenia wniosku o wszczęcie postępowania w sprawie pozasądowego rozwiązywania sporu konsumenckiego do podmiotu uprawnionego do prowadzenia takiego postępowania. Wykaz instytucji znajduje się w Rejestrze podmiotów uprawnionych prowadzonym przez Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów (tutaj znajduje się wyszukiwarka instytucji prowadzących postępowania, a także szczegółowe informacje w tym zakresie). W województwie małopolskim taką instytucją jest Inspekcja Handlowa, a wszelkie informacje dotyczące możliwości złożenia wniosku i wszczęcia postępowania znajdują się na stronie internetowej www.krakow.wiih.gov.pl w zakładce "Pozasądowe rozwiązywanie sporów konsumenckich (ADR)",

    • Konsument ma możliwość skorzystania z europejskiej platformy internetowego rozstrzygania sporów (ODR). W celu złożenia skargi należy wypełnić elektroniczny formularz i odnaleźć właściwy podmiot zajmujący się rozwiązywaniem sporów. Platforma dostępna jest w języku polskim. Wszelkie informacje dotyczące platformy oraz sposobu rozwiązania sporu znajdują się na stronie internetowej Platformy,

    • Konsument ma możliwość skorzystania z prywatnej mediacji (umownej) w sytuacji, gdy postępowanie sądowe nie zostało jeszcze wszczęte, lub z mediacji ze skierowania sądu, jeśli Konsument złożył już pozew do sądu. Szczegółowe informacje na ten temat można znaleźć na stronie internetowej: https://www.biznes.gov.pl/pl/portal/001086,

    • Konsument ma możliwość skorzystania także z rozstrzygnięcia sporu w postępowaniu arbitrażowym prowadzonym przez sąd polubowny. Szczegółowe informacje w tym zakresie można znaleźć na stronie internetowej: https://www.biznes.gov.pl/pl/portal/001087,

    • Konsument może zwrócić się także o pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu do powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji zajmującej się taką pomocą (np. Federacja Konsumentów). Wyszukiwarka rzeczników konsumentów znajduje się na stronie internetowej Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów,

    • Zasady dostępu do procedur pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń dostępne są na ww. stronach internetowych. Dodatkowe informacje dostępne są również na stronie internetowej Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów:
      https://uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php
      https://uokik.gov.pl/pozasadowe_rozwiazywanie_sporow_konsumenckich.php

8. Odpowiedzialność Przedsiębiorcy:

  1. Przedsiębiorca nie ponosi żadnej odpowiedzialności za brak możliwości korzystania z Portalu wynikający w szczególności z chwilowego braku dostępu Użytkownika do sieci internet, niewłaściwej konfiguracji przeglądarki internetowej lub wynikający z konfiguracji Portalu, w tym w szczególności dokonywania na nim zmian, ulepszeń itp. Informacja o ewentualnych przerwach technicznych będzie umieszczana na stronie głównej Portalu.

  2. Przedsiębiorca nie ponosi żadnej odpowiedzialności za zmiany wprowadzone w Raporcie na skutek jego edycji przez Konsumenta lub inną osobę po chwili przesłania Raportu w wiadomości mailowej na adres e-mailowy wskazany przez Konsumenta, o czym mowa w ust. 2 pkt 6.

  3. Przedsiębiorca informuje, iż Raport jest aktualny wyłącznie na dzień wskazany w Raporcie. Po tym dniu informacje zawarte w sprawozdaniu mogą stać się nieaktualne, a Przedsiębiorca nie ponosi odpowiedzialności za ewentualną sprzeczność nieaktualnych okoliczności z rzeczywistym stanem prawnym.

 

9. Ochrona danych osobowych:

 

  1. Zasady ochrony danych osobowych zostały zamieszczone w Polityce prywatności.

  2. Informacja o funkcji i celu oprogramowania lub danych niebędących składnikiem treści usługi, wprowadzanych przez Przedsiębiorcę do systemu teleinformatycznego została zamieszczona w Informacji o cookies.

  3. Informacja o szczególnych zagrożeniach związanych z korzystaniem z usługi świadczonej drogą elektroniczną została zamieszczona w Informacji o zagrożeniach.

  4. Przedsiębiorca przetwarza następujące dane osobowe Użytkownika/Konsumenta niezbędne do nawiązania kontaktu oraz wykonania usługi i zawarcia umowy:

    • imię i nazwisko (dane osobowe konieczne do zawarcia umowy oraz wystawienia e-faktury),

    • adres zameldowania (dane osobowe konieczne do zawarcia umowy oraz wystawienia e-faktury),

    • adres mailowy (e-mail) (dane osobowe konieczne do udzielenia odpowiedzi na wszelkie zapytania, realizacji zamówienia oraz umowy).

  5. Przedsiębiorca może również przetwarzać w niezbędnym zakresie dane osobowe osób trzecich wynikające z przedłożonej przez Użytkownika/Konsumenta dokumentacji dotyczącej nieruchomości, której dotyczy usługa wykonania audytu prawnego lub dokumentacji uzyskanej przez Przedsiębiorcę samodzielnie w toku wykonywania usługi.

  6. Uznaje się, iż Użytkownik/Konsument wszedł w posiadanie przedłożonej dokumentacji dotyczącej nieruchomości, o której mowa w pkt 5, w sposób legalny oraz posiada zgodę na udostępnienie jej Przedsiębiorcy.

10. Postanowienia końcowe:

 

  1. W kwestiach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem, odpowiednie zastosowanie znajdują przepisy Kodeksu cywilnego, ustawy o prawach konsumenta, ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną, ustawy o ochronie danych osobowych. 

  2. Niniejszy Regulamin może ulec zmianie w każdym czasie. Konsument otrzyma w przesłanej wiadomości, o której mowa w ust. 3 pkt 7 aktualnie obowiązującą wersję Regulaminu.

  3. Niniejszy Regulamin wchodzi w życie z dniem 26 stycznia 2023 r.

Załącznik nr 1

WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY

(formularz należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)

Adresat: Alicja Wodka Kancelaria Radcy Prawnego, 32-400 Myślenice, ul. Niepodległości 3/1, biuro@homedom.pl

 

Niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy o świadczenie usługi wykonania audytu prawnego.

Data zawarcia umowy: ....................

Imię i nazwisko Konsumenta: ....................

Adres Konsumenta: ....................

Podpis Konsumenta: ....................

Data: ....................

---

Data obowiązywania Regulaminu: od dnia 26 stycznia 2023 r.

bottom of page